AZ ALSÓZSOLCAI POLGÁRMESTERI HIVATAL VESZÉLYHELYZET IDEJÉRE VONATKOZÓ RENDKÍVÜLI ÜGYFÉLFOGADÁSI- ÉS MUNKARENDJE 2020. NOVEMBER 16. NAPJÁTÓL
A koronavírus-járvány miatt elrendelt veszélyhelyzetre tekintettel
az Alsózsolcai Polgármesteri Hivatal rendkívüli munka-és ügyfélfogadási rendje
2020. november 11. napjától határozatlan időre az alábbiak szerint alakul:
Tájékoztatom a Tisztelt Lakosságot, hogy a koronavírus miatti veszélyhelyzetre tekintettel
2020. november 16. napjától visszavonásig az Alsózsolcai Polgármesteri Hivatalban az ügyfelek személyes fogadása határozatlan időtartamig szünetel.
Munkarend:
A Polgármesteri Hivatal egyes szervezeti egységei az ügyfélfogadási rendnek megfelelően érhetőek el telefonon, postai úton, ügyfélkapun keresztül illetve e-mailen.
Hétfő: 8:00 - 12:00
Szerda: 8:00 - 12:00, 13:00-16:00
Péntek: 8:00 - 12:00
Központi telefonszám: 46/520-020
E-mail cím: polg.hiv@alsozsolca.hu
Közfoglalkoztatással kapcsolatos ügyek 46/520-025
Anyakönyv, hagyaték, kereskedelem 46/520-026
Települési támogatás, szociális ügyek 46/520-027
Kifüggesztések, adó-értékbizonyítvány, adóügyek 46/520-028
Pénztár, temetési ügyek 46/520-029
Ügyfélfogadási rend:
A papír alapon előterjesztendő kérelem nyomtatványok a hivatal Kossuth Lajos utcai bejárata felőli előterében elhelyezésre kerültek, nyomtatott papír formában megtalálhatóak.
A kitöltött, aláírt, mellékletekkel ellátott kérelmeket és egyéb beadványokat a kihelyezett gyűjtődobozba kérjük elhelyezni.
A halaszthatatlan és személyes jelenlétet igénylő ügyintézés (különösen anyakönyvi ügyek - apai elismerő nyilatkozat tétele, temetéshez kapcsolódó ügyintézés) előzetesen, telefonon egyeztetett időpontban lehetséges.
Kérjük, hogy lehetőség szerint részesítsék előnyben az elektronikus ügyintézési módokat!
ÜGYFÉLFOGADÁSI IDŐN KÍVÜL A HIVATAL ZÁRVA TART !
Kérjük tisztelt Ügyfeleinket, hogy lehetőség szerint elektronikus úton vagy telefonon keressenek bennünket!
A hivatal által használt nyomtatványok elérhetőek a www.alsozsolca.hu oldalon az alábbi linken:
http://alsozsolca.hu/?oldal=108
A hivatalban intézhető egyes ügyek leírásai elérhetőek a www.alsozsolca.hu oldalon az alábbi linken:
http://alsozsolca.hu/?oldal=87
A Hivatalba történő belépéskor az ügyfelek részére nyitva álló területen mindenkinek kötelező a maszk (orvosi maszk, munkavédelmi maszk, illetve textil vagy más anyagból készült maszk) oly módon történő használata, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje, valamint a kihelyezett kézfertőtlenítővel történő kézfertőtlenítés.
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!
Videó ▼
Elérhetőségek ▼
Helyi Választási Iroda
Mentők: 104
Tűzoltók: 105
Rendőrség: 107
Felsőzsolcai rendőrkapitányság:
46/383-400
Alsózsolca Város Önkormányzatának
Polgármesteri Hivatal:
46/520-020
KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-00800
TOP-5.2.1-15-BO1-2016-00013
TOP-4.3.1-15-BO1-2016-00008
EFOP-3.3.2-16-2016-00219
EFOP-1.5.2-16-2017-00034
TOP-3.2.1-15-BO1-2016-00109
TOP-3.2.1-16-BO1-2018-00135
Tudnivalók a közérdekű nyugdíjas szövetkezetről
tudnivalók a kéményseprésről 2018-ban
étlapok:
Népesség:
5770 fő
Lakóépületek:
1875 db
Következő Képviselő-testületi ülés:
2019. 12. 05. ülés videója
Arculati Kézikönyv▼
Véleményezés▼
Falugazdász
Helye: Miskolc
Csabai Kapu 62.
Ideje: Hétfő 10:30 - 12:00
Telefon: 30/329-3052
Tóth András
Közvilágítással kapcsolatos hibabejelentési csatornák:
- e-mailben a kozvilagitas@elmuemasz.hu címen
"ELMŰ-ÉMÁSZ Közvilágítási hibabjelentő" mobil applikáció segítségével
https://eloszto.emasz.hu oldalon elérhető online ügyfélszolgálaton Bejelentések/Közvilágítási hibabejelentés menüponton keresztül
Telefonon: 06 (80) 42-43-44 /1 menüpontot választva.